woensdag 30 mei 2012

One step closer to being there!

Morgen is het eindelijk zover, we gaan weer naar Florida.
Vandaag heb ik de laatste dingetjes geregeld, even langs de kapper, gezorgd dat er voldoende boodschappen in huis zijn voor Sebastian, nog wat wassen gedraaid en alle spullen bij elkaar gezocht.
Bij Hertz hoeven we deze keer niet naar de balie want omdat we Gold Member zijn staat de huurauto als het goed is al klaar en kunnen we zo wegrijden.
De boarding passen van United hebben we uitgeprint. We vliegen morgen om 9.15 uur via Newark naar Orlando waar we rond 16.10 uur zullen landen.

Afgelopen weekend hebben we samen met de ouders van Bastiaan de reis van Nathalie en Bastiaan naar New York en Orlando nog even goed doorgesproken. Zij hebben donderdag het laatste examen en vertrekken op vrijdag naar New York.
Spannend hoor dat ze alleen reizen en wij dan al in Orlando zijn.

De restaurant vouchers zijn uitgeprint, de koffers gepakt, we hebben er zin in.

14 opmerkingen:

  1. Ik kan alleen maar zeggen heel veel plezier, en geniet ervan.

    Misschien zie ik jullie vrijdag nog effe :-)

    Ik ga jullie (en Nathalie & Bastiaan)volgen.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duidelijk, jullie zijn er helemaal klaar voor. Een hele goede vlucht morgen en ontzettend veel plezier in jullie huis en in de rest van Orlando. Ik verwacht wel weer leuke restaurantverslagen van je hoor.
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben in de war, hahaha. Ik bedoel, misschien zie ik jullie morgen en Nathalie vrijdag nog effe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepi! Eindlijk is het zover en gaan jullie naar Orlando! Goede reis en heel veel plezier! Ik ga je verslag vanaf nu volgen. Extra leuk dat we nu weten hoe jullie huis eruit ziet:) Ik denk nog vaak terug aan ons luxe verblijf afgelopen december. Groeten, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast een hele goede reis van ons, dat het maar een top vakantie wordt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele goede reis naar jullie andre thuis hahaha. En een super vakantie toegewenst!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele goede reis en heel veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vandaag is het dan zo ver, wat een heerlijk gevel moet dat geven ;-)
    Een Fijne reis, en vooral een heerlijke tijd in jullie mooie huis.
    Heerlijk om weer een blog te kunnen lezen elke ochtend Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele goede vlucht gewenst en een fantastische vakantie in The Sunshine State.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op de valreep nog een goede reis, waarschijnlijk zijn jullie inmiddels al bijna op de plaats van bestemming.
    Veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie belevenissen.
    Grtz.yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoorde van Wilco dat jullie met vertraging vertrokken. Zonde. Maar ik hoop dat jullie een goed reis hebben gehad en wens jullie heel veel plezier in jullie stulpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We hopen dat jullie een goede reis hebben gehad zodat jullie nu kunnen genieten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen