woensdag 6 juni 2012

Blue Man en Bubba Gump


Dinsdag 5 juni 2012
Vanmorgen weer lekker rustig aan gedaan en op een gegeven moment zijn we naar Cagan’s  Crossing gereden. Tom wilde graag “shoppen” bij Lowes (een supergrote Gamma). Hij vindt het heerlijk om daar rond te lopen en dingen te kopen. 

Maar ik heb het daar meestal zo gezien dus zette hij me af bij de naastgelegen Walmart. Ik kocht hier allerlei make-up en toiletartikelen die hier veel goedkoper zijn dan in Nederland. Ik liep rustig allerlei winkelpaden door en we hadden afgesproken dat Tom naar de ingang van Walmart zou komen. Helaas had hij geen mobiel bij zich en heb ik nog zeker 15 minuten op hem staan wachten. Het was inmiddels gaan onweren en regenen.
Terug naar huis zagen we dat er verschillende ongelukken gebeurd waren. Het is zo nu en dan wel fijn dat je hier ook rechts mag inhalen maar het maakt het er soms niet veiliger op. We kwamen langs Posner Park hier zijn we eigenlijk ook nog nooit geweest en moeten we ook nog eens gaan rondkijken. Tegen de tijd dat we thuis kwamen was het gelukkig al weer droog.
We gingen buiten op het terras lekker zitten lezen en wat drinken en de baby kraanvogels kwamen voorbij, ze zijn best al aardig gegroeid.

Rond half 4 reden we naar Universal City Walk omdat we vanavond naar de show van Blue Man Group gaan. We parkeerden de auto in de garage en liepen langs de nieuwe minigolf banen van Universal.
Ik vind ze er niet spectaculair uitzien, het was er ook totaal niet druk.

We bekeken wat winkeltjes en haalden eerst onze kaartjes op bij de Box office naast de ingang van Universal. We gingen al vroeg eten bij Bubba Gump Shrimp Co. en konden direct aan tafel. Het restaurant is helemaal ingericht op het thema van de film Forrest Gump, echt een onwijs goede film die we onlangs opnieuw bekeken hadden. Onze serveerster was super vriendelijk en deed een soort quiz met vragen over de film. 





Op de tafel stond een blauw bordje met Run Forrest Run, als we die omdraaiden naar rood Stop Forrest Stop, dan zou onze serveerster direct naar ons toe komen. We namen stokbrood met knoflook als appetizer en grote garnalen met chilisaus.
Als hoofdgerecht koos Tom voor de Fried Shrimp en ik Forrest Seafood Feast. We hebben heerlijk een hele poos in het restaurant zitten genieten. Het glas van Tom’s tapbiertje kregen we mee als souvenir en konden een schoon glas ophalen in het winkeltje naast het restaurant.
Daarna liepen we op ons gemak richting het theater. We keken nog even rond bij Hardrock Café en het was maar goed dat ik een paraplu meegenomen had want het begon weer zachtjes te regenen. Ook dit was maar een klein buitje.


We hadden hele goede plaatsen op de vierde rij na de splash zone in het midden en de zaal zat behoorlijk vol. Alleen voor ons waren wat plaatsen vrij dus we konden de show heel goed zien.
Ik vond het geheel een beetje tegenvallen, de muziek was loeihard en er zaten dan ook veel mensen met oordopjes in. Ook was er steeds van dat felle witte licht wat heel zeer deed aan je ogen en ik had verwacht dat de blauwe mannen veel meer met verf zouden smijten maar dat viel erg tegen. Tom daarentegen vond de show wel heel erg leuk dus gelukkig maar. In totaal duurde de show bijna 2 uur en toen we buiten kwamen zagen we nog wat vuurwerk.
We liepen met de grote menigte naar de parkeergarage terug en het was maar goed dat we onthouden hadden dat we op ET 464 stonden want er waren en genoeg mensen die op zoek waren naar hun auto.
Thuis toch maar snel even dit verslag gemaakt en daarna nog even in de jacuzzi, kan ik morgen lekker uitslapen. 

12 opmerkingen:

  1. Nooit geweten dat er in de show van Blue Man Group met verf wordt gegooid....

    De 2 kraanvogels stonden bij ons elke ochtend te wachten tot de schuifpui open ging, mooie vogels overigens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de foto is de paarse minigolf wel erg leuk om te zien,jammer van de regen,maar ja......na regen komt zonneschijn,let maar op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij vinden Posner Park leuk om wat rond te kijken, vooral de boekenwinkel (ik hoop dat hij er nog is) is erg leuk.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie blog net ontdekt via Orlandofans. Wij gaan volgend jaar februari weer...heerlijk om dus weer even in de sfeer te komen! Bubba Gump vinden wij ook zo ontzettend sfeervol. Helaas viel het eten de laatste keer tegen. Inderdaad wel jammer van de regen, maar dat geeft een mooi excuus om lekker te shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jasper en ik vonden de Blue man group erg leuk Mandy iets minder.. ;-)
    Enne morgen maar weer mooi weer voor jullie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat restaurant ziet er gezellig uit. Jammer dat de Blue Man group tegenviel, maar goed niet alles kan meezitten toch ?

    "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."

    Wilco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg, Bubba Gump komt op het lijstje. Nog steeds problemen met het volgen van je blog, het komt maar niet in dashboard. Nu per email aangemeld, kijken of dat lukt, want ik wil natuurlijk niets missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij hebben het zelfde probleem als Sonja ik had ons al aangemeld voor de Email maar ook die komt niet door.
    (Zal morgen de Contributie even over maken)
    Ja die gaat op de lijst daar zijn we ook nog nooit geweest,Natalie komt wel op de leeslijst ook die hebben het goed naar hun zin .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om je eten op een krant te krijgen, ziet er weer goed uit!
    Jammer dat je de blauwe mannen vond tegen vallen.
    Trouwens ik krijg wel gewoon je blog in mijn dashboard, zo blijf ik heerlijk op de hoogte;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach je hebt de blauwe jongens nu ook weer eens gezien ;-)
    Leuk restaurant Forrest Gump, weer een goede tip.
    Veel plezier morgen met heel veel zon!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier ook geen problemen wat betreft het doorkomen van je updates op het dashboard.
    Wel raar dat het bij sommige wel en bij sommige niet goed werkt.
    Klein beetje jammer dat het elke keer een beetje regent.
    Dat komt vast snel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer 2 lekkere dagen; ik ben niet zo van de Lowe's en Gamma's, en ook niet van de Blue Man Group, dus misschien moet ik volgende keer maar met jou meegaan ;-) ! Beetje jammer van het weer, maar komt vast snel weer goed. En wat heeft je dochter het heerlijk in NY ! Ik geniet altijd van die foto's uit die stad !

    BeantwoordenVerwijderen