vrijdag 8 juni 2012

MCO en Chili's

Donderdag 7 juni 2012
Vanmorgen werd ik wakker van het onweer en de harde regen, dit weer hadden we niet besteld.
We ontbeten met een gebakken eitje en daarna rommelden we in huis en gingen buiten op het overdekte terras lezen. Het was 26 graden dus koud was het niet.  Nathalie belde dat ze op het vliegveld Newark aangekomen waren met de bus en het vliegtuig om 11.35 uur zou vertrekken. Wij gingen hun volgen via Flight tracker, om 14.15 uur zouden ze landen. Tom en ik reden naar Orlando international airport en konden onderweg op de NeverLost ook de vlucht volgen.
We haalden een cappuccino op bij Starbucks terwijl we op ze wachtten.

Leuk om mensen te bekijken, want de vertrekkende mensen liepen in dezelfde hal als de aankomende mensen. Het duurde best een poos voordat ze in de aankomsthal  waren. Het was heerlijk om ze weer te zien en naar hun verhalen te luisteren.

We haalden de koffers bij de bagageband en reden door de regen naar huis. Jammer voor ze want aankomen in de Sunshine staat met zon is zoveel leuker Ze kletsten honderduit want ze hadden een fantastische tijd gehad in New York.
We stopten gelijk maar bij Publix want Nathalie wilde allerlei lekkere yoghurtjes, vleeswaren en andere dingen kopen waar ze zich zo op had verheugd.

Thuisgekomen lieten we Bastiaan het huis zien en  ruimden we de boodschappen op. Ik draaide een was met hun vuile goed en na wat gedronken hebben gingen we eten bij Chili’s Grill & bar restaurant in Champions Gate.
We konden direct aan tafel en zaten gezellig in een booth.  Ik had een voucher voor een gratis appetizer, skillet queso en tortilla chips. We kregen 2 biertjes en 2 glazen wijn en cola voor de kids en bestelden allemaal het 2 voor 20 dollar menu. We kregen nog meer voorgerechten o.a. cheese fries en crispy onion string  Jalapeno stack.

Als hoofdgerecht kozen we de Chicken fajitas die ze speciaal voor ons met Monterey Jack klaarmaakten, dit zijn gebakken uien, champignons en paprika. Het smaakte weer als vanouds.  Als dessert deelden ze Molten chocolate cake, ik hoefde niets meer en zat bomvol.
Thuisgekomen ruimden ze de spullen op uit hun koffers en gingen we gezellig kletsen op het terras, t.v. kijken en later nog bubbelen in de jacuzzi.

1. Wat een fijn weerzien. Natuurlijk heerlijk om de verhalen over New York te horen en voornamelijk om te horen dat Nathalie en Bastiaan zo genoten hebben daar. Veel plezier nu met z'n allen.

2. Dit klinkt weer als een heerlijke dag, toch wel handig dat de was weer voor je geregeld wordt!
    Zelfs nu in de ochtend krijg ik trek bij de foto's van Chili's ;)

3. Moeder gelijk in functie met de was,haha herkenbaar,en nu wachten op het zonnetje.kan nooit zo lang duren hoor, komt vast goed. Veel plezier met elkaar!!!!

4. Kan me voorstellen dat je vol zat bij Chili's!

5. Jammer van het weer! Wel leuk om elkaar weer terug te zien! Met al die appetizers zou er bij mij ook geen toetje meer bijpassen pff

6. Leuk dat jullie nu met z'n viertjes zijn. En lekker naar Chili's, het water ........

Wilco

7. Gezellig dat Bastiaan en Nathalie nu bij jullie zijn. Het is wel jammer van het weer maar dat mag volgens mij de pret niet drukken. Ik krijg toch wel weer een beetje heimwee als ik al jullie verhalen lees. Dit jaar toch maar weer gewoon naar de camping in Spanje.........
    Ine

8. He, toch weer leuk als de kinderen er weer. Ze hebben natuurlijk veel te vertellen.
    Nu morgen een lekker zonnetje en dan is alles top.
    Grtz.Yvonne

9. De club een stuk completer, nog meer fun !!

10. Lekker hoor, als de kids er zijn !! Weg rust, maar op een andere manier weer genieten (en ze lekker verwennen) ! Je dochter weet duidelijk al precies wat ze wil bij de Publix !

En wat denk je, laat Robert-Jan even weten waar ze veel golfspullen hebben ?