donderdag 7 juni 2012

Posner Park en Tu Tu Tango

Woensdag 6 juni 2012
Vandaag had ik een dagje strand op de planning staan maar omdat de weersvoorspelling niet zo goed was stellen we dat gewoon uit tot een volgende keer.
We ontbeten buiten op het terras waar het bewolkt was maar wel 22 graden. Ik bekeek de leuke reacties op mijn blog en die van Nathalie en zal onder dit verslag op een paar reacties reageren.
We gingen pas weer rond de middag op pad en reden naar Posner Park, hier waren we nog niet eerder geweest.

Als eerste keken we een hele poos rond bij Dicks Sporting Goods, wat een enorme winkel. Hier  keken we onze ogen uit. Het was er heel  rustig maar er was personeel in overvloed. Ze hebben hier een enorme collectie golfartikelen, tassen, clubs, kleding en er is een golf pro shop.


Tom vond het wel leuk om de jachtgeweren te bekijken. Zo ongelooflijk dat er niemand achter de balie stond en je overal bij kon mocht je dit willen.

Hierna reden we met de auto naar de iets verderop gelegen Target, hier zat een Starbucks binnen waar Tom een cappuccino nam en ik een nieuwe smaak frappuccino uitprobeerde; Mocha Cookie crumble frappuccino. Heel erg lekker maar dit moet je niet iedere dag nemen, pff, wat machtig. 
Toen ik het op had zei Tom dat er ook een low calorie versie verkrijgbaar was. Jammer, te laat. 
We liepen de winkel Target door en verbaasden ons ook hier over het enorme assortiment met amper klanten in de zaak. De volgende winkel die we bekeken was Books a Million en daarna gingen we naar de naastgelegen Best Buy. We bleven hier een poos rondneuzen en kochten voor Tom een Noise Cancelling headset voor in het vliegtuig. Lekker hoor zo’n middagje shoppen.

Vanavond gingen we weer op tijd eten en deze keer stond Café TuTu Tango op het programma, deze ligt aan de International Drive.

Bij dit Spaanse stijl restaurant kun je allerlei appetizers bestellen variërend in prijs van 4 tot 11 dollar per gerecht en het is de bedoeling dat je een aantal gerechtjes besteld en dit aan je tafel deelt met elkaar.
Kunstenaars kunnen hier hun kunstwerken tentoonstellen en na ongeveer half 8 ’s avonds treden er artiesten op en soms zijn er buikdanseressen vertelde onze serveerster.  Ik nam een heerlijk glas witte sangria, Tom een tapbiertje en daarna bestelden we de gerechtjes, om te beginnen;  Mediterranean spinach dip en Alforno roasted pears. Die peersalade was ontiegelijk lekker. Daarna namen we een Roma tomato and goat cheese flatbread die op een schilderspalet werd geserveerd en Argentinaean style orange chimmichurri steak.



We hoefden geen dessert maar namen wat Spiced rosemary nuts, gemengde noten met honing, chilipoeder en thijm. Dit restaurantje vinden we zeker weer een aanrader en hier gaan we met de kinderen vast ook wel eens naar toe.

Het proberen van de diverse nieuwe restaurant is ons prima bevallen en vanaf morgen, als Nathalie en Bastiaan bij ons zullen zijn gaan we onze “old time favorites” bezoeken, daar kijken we ook naar uit.
Thuis bekeken we de finale van Herman XXL op de laptop en vinden het leuk dat restaurant De Linthorst in Havelte gewonnen heeft. Hier rijd ik op weg naar m'n werk altijd langs en zijn we lang geleden wel eens wezen eten, misschien moeten we binnenkort maar eens reserveren?
We genoten nog even van de rust saampjes nu het nog kan (nee hoor gekheid). We vinden het fijn dat Nathalie en Bastiaan morgen naar Orlando komen en we hun verhalen kunnen horen en foto's bekijken.


Iedereen heel erg bedankt voor alle reacties, dit maakt het bloggen zoveel leuker. Hieronder een paar antwoorden op diverse reacties:
@ Syllvia, bij Outback neem ik ook meestal de cheese crust. Een “kale” biefstuk vind ik minder lekker.
@Agnes, bij Starbucks verkopen ze tegenwoordig cake pops. Heerlijke mini taartjes, deze waren gevuld met truffel crème en met frambozen.
@ Marcel, wat betreft prijzen deze staan op de menukaarten op de website van het restaurant vaak vermeld. Ik zal binnenkort de links van de diverse restaurants plaatsen
@ Annette, ik zal de groetjes overbrengen en wie weet? Je kids zullen het hier zeker geweldig vinden.
@ Mattrob, goed idee. Je mag best met me meegaan als jij betaalt J
@ Sonja en @Gerrit en Joke, vreemd van die updates van Blogger hoor. Andersom kreeg ik onlangs jullie updates ook niet door. Daarom heb ik maar een lijstje gemaakt op mijn blog met blogs die ik volg en daar is het wel op te zien. Gelukkig lees ik dat het niet bij iedereen het geval maar daarom blijft het gek.

14 opmerkingen:

  1. Hé mammie en pappie,

    Tot morgen!
    We hebben de boarding passen uitgeprint in het hotel. Er stond een speciaal apparaat voor.

    De koffers zijn ingepakt en we nemen de bus van 8:15 vanaf Grand Central. We vliegen om 11:35 en zijn rond 14:15 bij jullie. Pikken jullie ons op bij de aankomstgate?

    Wij hadden geen zin meer om nu nog een verslag te typen, dus die volgt morgen, maar dan kunnen we het jullie gewoon in 'real life' vertellen..

    P.S Wij hopen dat het morgen wat beter weer wordt als wij er zijn :)

    Liefs,
    Nathalie en Bastiaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo even twee dagen bij gelezen. Twee heerlijke dagen. Jammer dat jullie the Blue Man Group minder vonden. Wij hebben echt ontzettend genoten van de show vorig jaar en ons letterlijk blauw gelachen. Maar ja de show is veranderd dus dat hoeft natuurlijk niet altijd een verbetering te zijn. En wat hebben jullie weer heerlijk gegeten in leuke restaurantjes. En dan nu lekker uitkijken naar Nathalie en Bastiaan. Wat fijn dat ze vandaag bij jullie zijn. Veel plezier met z'n allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus vanaf nu behoort een jachtgeweer ook tot de standaarduitrusting van de villa ;-)

    Laten we hopen dat het weer een beetje gaat opknappen, want een beetje zonneschijn is toch altijd wel lekker. Natuurlijk volgen wij nu nauwgezet de weersvoorspellingen voor Orlando, want wij hoeven ook niet zo lang meer tot ons vertrek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat Nathalie en Bastiaan aanschuiven, gezellig !!
    Nu zal het mooie weer niet lang meer duren, we duimen ervoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, Books a Million is er nog, heerlijke winkel. Die Tu Tu Tango hebben we ook al 2 jaar op de lijst staan misschien dat het er deze keer van komt!!
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Posner Park, hubby was erg enthousiast over Dick's sporting goods ;-). Geef het op, opnieuw aangemeld bij je blog, opgegeven voor email notification, niets, nada, je gaat nu bij mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig dat morgen de kinderen komen!! Vandaag dus. Jullie hebben inderdaad enkele lekkere restaurants uitgeprobeerd, kunnen we die ook op ons lijstje gaan zetten...ik vrees dat we langer moeten gaan blijven, want het lijstje groeit maar door!! Bedankt voor alle lekkere tips.

    Veel plezier met z'n allen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Tom en Anita, ik lees jullie blogs altijd met heel veel plezier (in stilte)mee, maar nu tijd voor een reactie :)
    Wat een heerlijke tijd hebben jullie weer in het paradijs op aarde!! Al die leuke winkels en restaurants die voorbij komen, heb alweer het gevoel dat we tijd te kort gaan komen de volgende USA trip...Genieten maar, groetjes Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,
    Tu Tu Tango ken ik van de Westkust...leuk om te weten dat ie ook in Orlando zit. Gaan we zeker langs de komende vakantie! Helemaal na het zien van de foto's. En die Frappuccino?!! Yummie!! Ik hoop dat ze die nog een tijdje op het menu houden!
    Veel plezier maar weer.
    groet,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee allemaal nieuwe restaurants bezoeken, de tutu zet ik ook op mijn lijstje...ziet er zo leuk uit en uuuuh de prijzen??????? Ook niet onbelangrijk he.
    Ga lekker met de kids genieten, ok moet het weer ook meewerken ands wordt het alleen shoppen vree ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anita&Ton
    Jullie hebben het goed gezegend hij doet het weer staat weer netjes in de leeslijst.
    Posner park is bij ons ook een favoriet hoor alleen de laatste keer niet veel geweest we zaten natuurlijk niet zo dichtbij.
    Maar bij de Mall of Milenia zit ook een nieuwe Dick's sport mijn Favoriete Shop.
    Veel plezier met de Kids en we duimen voor jullie voor beter weer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat het weer tegen valt en daardoor de plannen af en toe aangepast moeten worden.
    Gezellig dat Nathalie en Bastiaan komen, heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tom en Anita,
    Ikzelf ben net terug van een lang weekend Isle of Wight met mijn moeder en Jan-Willem gaat morgenochtend een lang weekend met zijn moeder naar zijn broer in Hongarije. Uiteraard heb ik bij thuiskomst direct jullie blog opgezocht en bijgelezen. Leuk om jullie weer te volgen! Wij wensen jullie nog heel veel plezier en geniet van alles wat Florida te bieden heeft!
    Groetjes van Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vond Postner Park ook altijd erg lekker om een paar uurtjes rond te darren, ook wij waren verbaasd over de spullen die je kon kopen bij Dick, van zwembroek tot jachtgeweer met de daarbij behorende gigantische kluizen... echt bizar!
    En weer zo'n heerlijk restaurant, ik ben blij dat jullie vanaf morgen weer de "geijkte" zooi opzoeken en ons wat minder op onkosten jagen ;)
    Heerlijk ook dat de kids weer jullie kant op komen, geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen