dinsdag 12 juni 2012

Kelly Park en Romano's Macaroni Grill


Maandag 11 juni 2012
Vandaag stond ik rond 8 uur op en als eerste ging ik de leuke reacties op het blog lezen en daarna de tafel dekken voor het ontbijt. We bakten vandaag afbak croissantjes en een eitje want we hadden niet zo veel haast vanmorgen. 
We pakten onze zwemspullen en smeerden ons alvast goed in met zonnebrand. We reden naar Kelly park in Apopka, hier waren wij al vaker geweest maar Bastiaan nog niet.

We huurden de banden nu bij Rons tube rental aan Rock Springs Road, voor dat je afslaat naar het park. Dit kantoortje zag er veel betrouwbaarder uit dan het tentje om de hoek en de banden kostten 3 dollar in plaats van 5 dollar. Het park is doordeweeks minder druk dan in het weekend en vandaag was het niet nog niet zo druk toen we aankwamen maar later kwamen er meer mensen, voornamelijk Mexicanen.  Het was prachtig weer en we liepen met de banden naar het begin van de bron. Hier werd ik te water gelaten, Tom bleef me vasthouden tot ik goed en wel in de band gestapt was en daarna dreven we met z’n viertjes heerlijk in het zonnetje met de stroming mee. Het water was heel helder en je kon de vissen zien zwemmen.





We dreven naar het eindpunt en Tom en de kinderen liepen nog een keer terug naar het beginpunt om de route nog eens te doen. Ik liep naar de auto om me om te kleden en het fototoestel op te halen. Het zag er ontzettend gezellig uit, mensen hadden volop koelboxen bij zich en waren aan het barbecueën. 

Stom genoeg waren wij de koelbox en wat zoutjes vergeten en na 2 ½ uur in het park geweest te zijn reden we naar huis terug. Hier gingen we lekker op het terras tosti’s eten en chips met cola. De temperatuur was alweer opgelopen tot 34 graden.
Na het douchen en omkleden stapten we in de auto richting Florida Mall. 

We maakten wat foto’s bij de M&M store en daarna gingen Bastiaan en Nathalie samen op koopjesjacht. Ik wilde graag m’n voeten laten verwennen bij Camilla Day Spa en kon er direct terecht voor een pedicure en manicure. De behandeling was heel lekker, je benen en armen worden ook gemasseerd en later ook je schouders en nek. Al met al heb ik ruim een uur zitten genieten en kreeg leuke teenslippertjes mee om m'n nagels goed te kunnen laten drogen.

Tom was intussen bij Starbucks geweest en had zitten roken buiten op het terras van het Florida hotel.
Vanavond gingen we eten bij Romano’s Macaroni Grill, hier waren we nog nooit geweest en had ik ook weer goede recensies over gelezen. We kozen voor de vestiging aan de W. Irlo Bronson Memorial Highway en we zagen dat het vlak naast Cane Island lag. Ik had me altijd al afgevraagd waar dit nu precies lag en had het  nog niet eerder gezien.

In het restaurant werden we aan tafel gezet in een booth en konden het restaurant mooi overzien. We kregen heerlijk brood vooraf met een olijfolie prutje en namen 2 appetizers voor 9 dollar; Pesto shrimp & avocado crostini en Goat cheese pappadew peppers. We bestelden allemaal pasta, Tom had Clam & sweetcorn fettuccine, Bastiaan en ik Pasta Milano en Nathalie Carmela’s chicken. We namen er ook salades bij. Het smaakte super lekker, weer een restaurant voor op ons lijstje.

Rond 22 uur waren we thuis en namen nog wat ijs en koffie met een likeurtje. Daarna gingen we nog gezellig pool spelen.


Bedankt allemaal voor de leuke reacties op ons blog;
@ Hannie, wij vonden het niet eng want de alligators lagen rustig te zonnen op boomstammen en het was echt een geweldige belevenis die we niet hadden willen missen.
@Esther, de bankjes van de kano zitten inderdaad hard. Wij voelden het na 2 uur varen al, laat  staan 4 uur! Wij kregen geen fluitje mee.
@Twinmom,  we hebben inderdaad een mini basketbal in de games room, goed gezien.
@Pieter en Petra, Texas Roadhouse is een goede keuze voor 17 juni maar ga ook zeker bij Manny’s Chop House eten, echt heel Amerikaans!
@Marja @Saskia @Sonja, wij dromen ook altijd weg bij de prachtige huizen in Celebration. We zagen gisteren dat er ook een Wisteria Lane was, erg grappig.

14 opmerkingen:

  1. Wat kan ik zeggen, weer een topdag achter de rug, we krijgen wel erge heimwee zo !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita, het is zo leuk om zowel jou verslag als die van Nathalie en Bastiaan te lezen. Wat genieten jullie weer. Dat dobberen in de banden lijkt me ook fantastisch. Ik wil ook vakantie,,,,,,!!!!

    Liefs,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze dag was weer van alles wat, lekker dobberen, mooie natuur, dan thuis lekker dobberen, shoppen en weer lekker eten...Het lijkt wel of jullie vakantie hebben en aan het genieten zijn!
    Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijft er zo aantrekkelijk uitzien dat dobberen op die banden in Kelly Park, maar nadat wij daar na een paar rondjes dobberen een slang in het water zagen, durf ik niet meer. Maar als ik dan weer jullie foto's zie.......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is daar echt mooi, niet normaal zo helder als dat water is. Wij willen dit keer met de kids naar het Blue Spring State Park, ben benieuwd.
    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kelly Park, wat heerlijk, tja daar worden we wel jaloers van....Het tochtje per kano lijkt mij ook echt super. Wat is er toch een prachtige natuur in Florida, en wildlife spotten is helemaal top!
    Ik was een beetje achterop geraakt, maar ben weer bijgelezen.
    Wat hebben jullie het heerlijk.

    Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk verslag weer, en ik lees al, dat er meer mensen niet van die helden zijn.
    Mij lijkt het kayakken erg leuk, maar lijkt me ook griezelig met alligators, en een slang in het water waarin je ligt te dobberen, krijg je mij helemaal gek mee!!!
    Volgens Maarten (mijn man) zijn die alli's banger voor ons dan wij voor hun......
    In ieder geval weer een superverslag! En ja lekker hé de maccaroni gril:)
    groetjes en veel plezier
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo dobberend in het heldere water. De Macaroni grill vinden wij ook echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk het verslag over Kellypark.Dit stond al op ons to do lijstje en na jullie ervaring en foto's helemaal.En ik ga ook zeker naar Camilla om mij eens goed te laten verwennen. ;-)

    Veel plezier nog en we blijven meelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker om zo over het water te dobberen in zo'n grote band. Zag er heel gezellig uit.
    Jullie hebben een topdag gehad.

    Veel plezier nog. Geniet lekker met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk weer om te lezen! Kelly Park heb ik al meer over gelezen...ben er nog nooit geweest. Misschien de volgende keer toch ook maar doen. Ziet er zo leuk uit! Is het vlakbij Wekiwa Springs?
    Have fun maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een waanzinnige dag zo lekker rond dobberen en genieten van de mooie natuur om je heen.
    Dan nog de ag afsluiten met een italaan, wat wil een mens nog eer dan elke dag zo lekker geneten van het leven.
    Veel plezier weer voor morgen.
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij vragen ons af of Kelly Park iets voor ons is maar als ik jullie verslag lees dan ga ik toch twijfelen.
    Misschien moeten we er toch ook maar eens aan gaan denken.
    Het ziet er zo lekker relaxed en leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als Cane Islanders van het eerste uur kunnen we jullie keuze voor de Macaroni Grill alleen maar toejuichen!

    BeantwoordenVerwijderen